تفريح و شادي در شهربازي ملت در سفر با تور مشهد

دلتابان، ارائه دهنده انواع تور هاي داخلي

تفريح و شادي در شهربازي ملت در سفر با تور مشهد

۱۳ بازديد

تور مشهد را مي توان در برنامه سفرهاي نوروزي خود جاي داد. در سفر با اين تور علاوه بر مكان هاي مذهبي همچون حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنين مسجد گوهرشاد مي توان از مكان هاي تفريحي مانند موزه نادري نيز ديدن نمود. در ادامه به معرفي مراكز خريد و رستوران هاي اين شهر كه در سفر با تور شهر مشهد مي توان به آنها مراجعه كرد خواهيم پرداخت.

سفر زيارتي با تور مشهد


تور مشهد را مي توان يكي از تورهاي زيارتي داخلي به شمار آورد كه افراد بسياري براي رزرو آن در طول سال و ايام مختلف اقدام مي كنند. از مهمترين ويژگي هاي اين تور زيارتي خدماتي است كه در آن براي رفاه حال مسافران ارائه مي شوند. تور زيارتي مشهد يك فرصت مناسب براي يك سفر زيارتي و سياحتي مي باشد. در اين شهر علاوه بر حرم مطهر امام رضا عليه السلام اماكن تفريحي و گردشگري متعددي نيز وجود دارند كه افراد در سفر با تور مشهد مي توانند از زيبايي ها و جاذبه هاي آنها لذت ببرند.

در سفر با اين تور به راحتي مي توانيد اقدام به رزرو هتل كنيد و بهترين اقامت را با مناسب ترين بليط هواپيما تجربه كنيد. در مطلب امروز سعي داريم اين تور زيارتي را براي شما بيشتر معرفي كنيم تا در زمان رزرو بتوانيد تمامي جوانب را مورد ارزيابي و بررسي هاي لازم قرار دهيد. اگر تمايل داريد اين شهر مذهبي را براي سفر خود انتخاب كنيد توصيه مي كنيم همچنان با ما همراه باشيد تا با مجموعه اي از خدمات آن در بخش هاي بعدي اين مطلب بيشتر آشنا شويد.

اهميت سفر با تور مشهد


همانطور كه در بخش ابتدايي اين مطلب نيز عنوان كرديم در ميان تورهاي مسافرتي و زيارتي داخلي تور مشهد از مهمترين آنها محسوب مي شود چرا كه ميزان متقاضي براي رزرو اين تور در طول سال به نسبت ديگر تورها بيشتر مي باشد؛ اما چرا بسياري از افراد براي سفر زيارتي خود اين تور را انتخاب مي كنند. تور مشهد داراي خدمات منحصر به فردي است كه از مهم ترين آنها مي توان به رزرو بليط هاي رفت و برگشت اشاره كرد. سفر با تور مشهد براي بسياري از افراد كاملاً به صرفه مي باشد چرا كه مي توانند از طريق آن هزينه هاي بليط و هتل خود را به خوبي مديريت كنند.

تور مشهد

گارانتي هتل نيز از مهمترين ويژگي هاي اين تور مسافرتي و زيارتي است كه افراد بدون هيچ گونه دغدغه فكري مي توانند خدمات و امكاناتي كه در آن ارائه شده را مورد بررسي و ارزيابي قرار دهند اگر تمايل داريد تور مشهد را براي سفر خود رزرو كنيد توصيه مي كنيم از طريق سايت مورد نظر كه مجري تورهاي زيارتي و داخلي است اين مهم را به انجام برسانيد. قبل از رزرو تور توصيه مي كنيم اعتبار آژانس هاي مسافرتي و گردشگري را جويا شويد.

خدمات تور مشهد


تور ارزان مشهد نيز همانند ديگر تورهاي مسافرتي و زيارتي از خدمات متنوعي برخوردار است كه براي بسياري از رزرو كنندگان آن حائز اهميت مي باشند. از مهمترين خدمات و امكانات اين تور مي توان به ترانسفر فرودگاهي براي استقبال از مسافران اشاره كرد. از طريق اين خدمات مي توانيد حمل چمدان خود را به افرادي كه در اين زمينه مشغول به فعاليت هستند بسپاريد. از ديگر خدمات اين تور زيارتي مي توان به رزرو بهترين هتل هاي مشهد اشاره كرد مشهد شهري است زيارتي كه در آن هتل هاي متعددي تأسيس شده اند تا زائرين و مسافران اين شهر بتوانند از امكانات و خدمات آنها بهره مند شوند.

در سفر به تنهايي امكان رزرو بهترين هتل براي شما بسيار كم است اما در سفر با تور مشهد مي توانيد در بهترين هتل هاي اين شهر اقامت كنيد. از ديگر خدمات اين تور مي توان به رزرو بليط رفت و برگشت به صورت هاي مختلف اشاره كرد. اگر بليط سيستمي براي شما رزرو شود امكان كنسلي وجود دارد اما به شرط پرداخت جريمه، در صورتي كه بليط هواپيما چارتر براي شما ثبت شده باشد امكان كنسلي به هيچ عنوان وجود نخواهد داشت.

هزينه و قيمت تور مشهد


تور مشهد داراي هزينه و قيمت مشخصي نيست، در واقع بسياري از تورهاي مسافرتي بر اساس ويژگي هايي كه دارند از قيمت هاي مختلفي نيز برخوردار مي باشند. به عنوان مثال در سفر با تور زيارتي مشهد هتلي كه قرار است در آن اقامت داشته باشيد مي تواند هزينه تور را تحت تاثير قرار دهد. وعده هاي غذايي كه در هتل ارائه مي شوند نيز مي توانند در تعيين هزينه تور بسيار تاثيرگذار باشند. در برخي از تورها وعده هاي غذايي به صورت هاي مختلف ارائه مي شوند.

به عنوان مثال وعده صبحانه در اغلب تورهاي مشهد در برنامه آنها جاي گرفته است تا مسافران با خيال راحت تر بتوانند هزينه هاي خورد و خوراك خود را مديريت كنند. از ديگر ويژگي هايي كه هزينه ي اين تور مي تواند بر اساس آن مورد بررسي و ارزيابي قرار گيرد بليط و نوع كلاس پروازي است كه براي سفر به اين شهر مي بايست در تورها در نظر گرفته شود. بليط ها بر اساس كلاس هاي پروازي و همچنين خدمات قيمت گذاري مي شوند كه بر اساس آن مي توانيد اين مهم را نيز براي تعيين قيمت تور مشهد مورد بررسي هاي لازم قرار دهيد.

حضور راهنماي كاربلد در سفر با تور مشهد


در سفر با تور مشهد فردي به عنوان ليدر يا راهنماي كاربلد همراه شما خواهد بود تا بتواند اماكن توريستي گردشگري شهر مشهد را براي شما بازگو كند. در سفر با تور زيارتي مشهد مي توانيد در كنار راهنماي تور در رابطه با مكان هاي توريستي، تفريحي و زيارتي اين شهر سؤالات خود را پرسيده و جواب آنها را دريافت كنيد.

در واقع يك ليدر و راهنما مي بايست در كار خود حرفه اي بوده و بتواند تمامي سوالات گردشگران در حيطه گردشگري در شهر مشهد را پاسخگو باشد. اين نكته را فراموش نكنيد كه در برخي از تورهاي مسافرتي وجود ليدر و راهنما كمتر مشاهده مي شود. وظيفه يك ليدر در تور مشهد همان طور كه نيز عنوان كرديم پاسخگويي به سوالات مسافران و معرفي كامل مكان هاي گردشگري و زيارتي اين شهر توريستي است.

اماكن مذهبي در سفر با تور مشهد


سفر با تور مشهد براي بسياري از افراد اهداف مختلفي در پيش خواهد داشت كه يكي از مهمترين آنها سفر به مكان هاي مذهبي اين شهر توريستي مي باشد. در مشهد چندين مكان مذهبي وجود دارند كه يكي از مهمترين و در عين حال اصلي ترين آنها حرم امام رضا عليه السلام مي باشد كه خود به بخش هاي مختلفي تقسيم شده است. بسياري از زائرين از نقاط مختلف كشور و دنيا براي زيارت اين حرم مطهر به مشهد سفر مي كنند. مسجد گوهرشاد نيز يكي ديگر از اماكن مذهبي در اين شهر شناخته مي شود.

آرامگاه سيد ناصر و ياسر نيز از ديگر اماكن محسوب مي شوند كه در نوبه خود براي بسياري از افراد داراي اهميت مذهبي مي باشند. يكي ديگر از اماكن مذهبي مشهد كه در سفر با تور اين شهر مي توانيد به آن مراجعه كنيد آرامگاه خواجه ربيع است تاريخچه ساخت آن مربوط به زمان صفويان مي باشد. آرامگاه خواجه اباصلت هروي و همچنين گنبد خشتي نيز از ديگر اماكن مذهبي شناخته شده در اين شهر محسوب مي شوند كه در سفر با تور مشهد بسياري از افراد به زيارت آنها مي روند. در دو بخش بعدي به معرفي دو مورد از اين امكان خواهيم پرداخت.

زيارت مسجد گوهرشاد در سفر با تور مشهد


همانطور كه در بخش قبلي عنوان كرديم از اماكن مذهبي كه در سفر با تور مشهد مي توانيد به آن مراجعه كنيد مسجد گوهرشاد مي باشد. اين مسجد تاريخي كه در قسمت جنوبي حرم مطهر امام رضا واقع شده است به نوبه خود داراي معماري اصيل ايراني و اسلامي است كه در كاشي كاري هاي منحصر به فرد آن مي توان اين معماري را به خوبي مشاهده نمود. از مهمترين ويژگي هاي اين مكان زيارتي ايوان هايي است كه در آن به چشم مي خورند.

تور ارزان مشهد

چهار ايوان در اين مسجد بنا شده است كه باعث تعجب بسياري از بازديدكنندگان عزيز مي گردد. از ويژگي هاي اين مسجد كه در سال 88 تاسيس شده است مي توان به تردد بسيار زائران به آن اشاره كرد. همجوار بودن مسجد گوهرشاد كنار حرم مطهر باعث شده بسياري از افراد از اين مسجد نيز در كنار بارگاه امام رضا عليه السلام ديدن كنند. در سال 1084 هجري قمري اين مسجد تاريخي با سوانح طبيعي همچون زلزله مواجه شد كه در آن سال ها با خسارت هاي بسياري روبرو گرديد. 9400 متر مربع زير بناي مسجد گوهرشاد مي باشد كه در سفر با تور مشهد مي توانيد از هفت شبستان آن نيز ديدن كنيد.

گنبد خشتي در ليست امكان مذهبي تور مشهد


در سفر با تور مشهد در كنار زيارت حرم مطهر امام رضا (ع) و مسجد گوهرشاد مي توانيد به يكي ديگر از مكان هاي تاريخي و در عين حال مذهبي اين شهر نيز مراجعه كنيد. اين مكان كه آرامگاه يكي از نوادگان امام موسي بن جعفر مي باشد داراي نماي گنبدي شكلي است كه در ساخت گنبد آن از خشت استفاده شده است. اين آرامگاه مربوط به سلطان غياث الدين محمد مي باشد كه يكي از سادات شناخته شده مشهد در قرون مختلف محسوب مي شد.

از مهمترين ويژگي هاي اين گنبد مي توان به مرمت آن در دوران قاجاريه اشاره كرد. يادآور شويم كه مكان نام برده شده داراي دو بخش با معماري منحصر به فردي است كه به زير گنبد و بخش ورودي تقسيم شده اند. گنبد خشتي در سال ۱۳۴۵ به عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده كه اين موضوع باعث جذب بيشتر توريست به اين منطقه براي ديدن گنبد خشتي شكل آن شده است. در اطراف كوچه سياه آب و همچنين در نزديكي خيابان طبرسي مي توانيد اين گنبد خشتي را در سفر با تور مشهد مشاهده كنيد و از معماري بي نظير آن لذت ببريد.

مكان هاي تفريحي در سفر با تور مشهد


سفر با تور مشهد علاوه بر اينكه يك سفر زيارتي را براي شما به همراه خواهد داشت مي تواند جذابيت ديدن مكان هاي گردشگري و تفريحي اين شهر را نيز برايتان به ارمغان آورد. اگر وارد شهر مشهد شويد علاوه بر مكان هاي مذهبي اين شهر اماكن تفريحي و گردشگري ديگري نيز نظر شما را به خود جلب خواهند كرد كه از مهم ترين آنها مي توان به آرامگاه فردوسي، موزه نادري، طرقبه، دهكده ييلاقي شانديز همچنين پارك وكيل آباد و چندين مورد ديگر اشاره كرد.

هر كدام از مكان هاي عنوان شده داراي جذابيت هاي منحصر به فردي مي باشند كه در مراجعه به آنها مي توانيد از زيبايي هاي طبيعي و بكر شان لذت ببريد. اگر اهل سفر با تور مشهد هستيد مطمئناً در برنامه آن با چندين مكان گردشگري و تفريحي نام برده شده مواجه خواهيد شد كه مي توانيد اطلاعات مناسبي در رابطه با تاريخچه آنها از طريق ليدر تور زيارتي مشهد كسب كنيد. در برنامه اين تور مكان هاي تفريحي و گردشگري متعددي جاي گرفته اند كه براي انتخاب آن مي توانيد با كارشناسان مربوطه از طريق سايت مورد نظر در ارتباط باشيد.

تفريح و شادي در شهربازي ملت در سفر با تور مشهد

تور لحظه آخري مشهد
در سفر با تور مشهد علاوه بر مكان هاي تفريحي و مذهبي مي توانيد به شهربازي و پارك بزرگ اين كشور كه با نام ملت شناخته مي شود نيز مراجعه كنيد. بزرگترين چرخ و فلك منطقه در اين مكان جاي گرفته است كه لقب هجدهمين چرخ و فلك دنيا را به خود اختصاص داده است. شما عزيزان مي توانيد مجموعه اي از مكان هاي تفريحي از جمله درياچه، استخر روباز كتابخانه و پارك را در اين مكان مشاهده كنيد و از زيبايي هاي آن لذت ببريد.

نكته مهم در رابطه با پارك ملت وجود گياهان سرسبزي محيط اطراف آن است كه نظر شما را به خود جلب خواهند كرد. اگر علاقه مند به ورزش هايي همچون تنيس، فوتبال و واليبال هستيد مي توانيد در پارك ملت در بخش هاي تعيين شده از آنها لذت ببريد. اين مكان در اطراف بزرگراه وكيل آباد و در غرب شهر مشهد جاي گرفته است.

منظره زيباي طرقبه در سفر با تور مشهد


با طي كردن مسافت 18 كيلومتري از مشهد مي توانيد به يكي از دهكده هاي ييلاقي اين شهر با نام طرقبه نزديك شويد كه مي تواند يكي از مكان هاي تفريحي تور مشهد به شمار آيد. اين مكان با آب و هواي خوش و لطيف داراي مكان هاي تفريحي متعددي است كه مي توان به رودخانه دهبار، داغستان، بند گلستان و چندين مكان ديگر اشاره كرد.

جاري شدن رودخانه در اطراف برخي از رستوران هاي اين دهكده زيبايي خاصي به محيط القا كرده است كه براي بسياري از مسافران تور مشهد از جذابيت خاصي برخوردار است. بهترين زمان براي سفر به طرقبه ايام نوروز و پاييز است هر چند زمستان هاي پوشيده از برف اين منطقه براي بسياري جالب و ديدني است. در سفر با تور مشهد توصيه مي كنيم ديدن روستاي زيباي نقندر در طرقبه را از دست ندهيد.

طعم غذاهاي سنتي در سفر با تور مشهد


مشهد يكي از شهرهاي سنتي و قديمي كشورمان است كه در كنار مكان هاي ديدني و مذهبي اش داراي غذاهاي محلي بي نظير و خوش طعم مي باشد. اگر وارد اين شهر شويد رستوران هاي متعددي نظر شما را به خود جلب خواهند كرد كه در آن انواع غذاهاي محلي اين شهر پخت و سرو مي شوند. از مهمترين غذا هاي محلي شهر مشهد مي توان به كباب شيشليك شانديز اشاره كرد كه طرفداران خاص خود را دارد.

از ديگر غذاهاي محلي اين شهر مي توان به ديگچه مشهدي اشاره كرد كه به عنوان يك دسر محلي در اين شهر شناخته مي شود و در اغلب رستوران هاي آن سرو مي گردد. غذاي مهم بعدي كه در شهر مشهد در اغلب خانه هاي اين شهر طبخ مي شود غذايي با نام شله است. در پخت اين غذا از حبوبات استفاده مي شود و از ارزش غذايي بالايي برخوردار است. از غذاهاي ارزان و خوش طعم اين شهر كه پخت آن بسيار سريع و راحت است مي توان به يتيمچه اشاره كرد. اين غذا در اغلب شهرهاي ديگر با روش هاي مختلف پخت مي گردد. در سفر با تور مشهد چشيدن طعم غذاهاي اين شهر را به هيچ عنوان از دست ندهيد.

وعده هاي مختلف در رستوران معروف در سفر با تور مشهد


در سفر با تور مشهد مي توانيد وعده هاي غذايي خود را در رستوران هاي شناخته شده اين شهر سفارش داده و نوش جان كنيد. رستوران كريم يكي از اين رستوران ها شناخته مي شود كه از سال 1359 از مشتريان خود با بهترين مواد غذايي ميزباني مي كند. اگر اهل غذاهاي ايتاليايي هستيد مي توانيد در سفر با تور مسافرتي مشهد به رستوران باغ زيتون 2 كه در بلوار سجاد جاي گرفته است مراجعه كنيد. از رستوران قديمي و در عين حال معروف و شناخته شده مشهد مي توان به رستوران معين درباري اشاره كرد.

معماري و دكوراسيون اين رستوران باعث جذابيت آن شده است به طوري كه آينه كاري روي ديوارها و سقف آن باعث جلب توجه مراجعه كنندگان مي شود. در كنار انواعي از غذاهاي ايراني مي توان شيشليك را به عنوان غذاي اصلي اين رستوران مشاهده نمود. در سفر با تور مشهد مي توانيد از ميان رستوران هاي اين شهر بهترين و شناخته شده ترين را براي سرو غذاهاي خود انتخاب كنيد.

مراجعه به مراكز خريد در سفر با تور مشهد


اگر در سفر با تور مشهد به فكر خريد سوغاتي و هديه هستيد نگران نباشيد چرا كه در اين شهر مراكز و مجتمع هاي بزرگ و كوچك تجاري براي اين امر تاسيس شده اند. مركز خريد پروما يكي از اين مكان ها شناخته مي شود كه تنوع محصولات در فروشگاه هاي آن بالا است. پوشاك، لوازم خانگي، خشكبار، صنايع دستي و چندين محصول ديگر را مي توان از اين مركز خريد تهيه نمود. مجتمع تجاري الماس شرق با برخورداري از 1238 واحد تجاري در شش طبقه نيز محصولات مختلفي را براي فروش عرضه مي كند. انواع طلا، بدليجات و نقره را مي توان در واحدهاي اين مركز خريد مشاهده كرد. در سفر با تور مشهد مي توان به مراكز خريد ديگري همچون آرمان و تجاري وصال نيز مراجعه نمود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.