شهر بازي هاي هيجان انگيز مشهد

دلتابان، ارائه دهنده انواع تور هاي داخلي

شهر بازي هاي هيجان انگيز مشهد

۱۳ بازديد

يكي از بهترين تورهاي مشهد تور هوايي مشهد است. اين روزها براي سفر به شهر مقدس مشهد تورهاي مختلفي در نظر گرفته مي شود كه در بين آنها تور مشهد با هواپيما بيشتر از سايرين توجهات را به خود جلب مي كند. مشهد يكي از شهرهاي جذاب گردشگري و زيارتي است كه هر ساله ميليون ها زائر و گردشگر را از شهرهاي داخلي و همچنين كشورهاي همسايه به خود جذب مي كند. قطعا يكي از بزرگترين و مهمترين دلايل انتخاب اين شهر وجود حرم مطهر امام رضا (ع) است كه زائران زيادي را به خود جذب مي كند. اما اين شهر در كنار جاذبه هاي زيارتي خود مكان هاي گردشگري متنوعي مانند كوه سنگي، مقبره فردوسي و چندين جاذبه ديگر را در خود جاي داده است كه هر كدام از جذابيت خاصي برخوردار هستند. براي سفر به مشهد راه هاي زيادي وجود دارد. اما اگر به دنبال يك سفر آسان هستيد، قطعا تور مسافرتي مشهد با هواپيما بهترين پيشنهاد براي شما است. در اين مطلب قصد داريم شما را با اطلاعات مهمي درباره جزئيات تور مشهد با هواپيما آشنا كنيم تا در زمان سفر خود از اين اطلاعات استفاده كنيد.

تور مشهد با هواپيما

تور مشهد

مشهد يكي از شهرهاي محبوب ايران است كه هر بار با آوردن نام آن به ياد حرم مطهر امام هشتم مي افتيم. قرار گرفتن حرم مطهر رضوي در اين شهر زيبا باعث شده است كه به يكي از مهمترين انگيزه هاي مسافران تبديل شود و زائران مختلفي از شهرهاي مختلف داخلي و خارجي به قصد زيارت به اين شهر سفر كنند. قطعا جاذبه هاي مشهد تنها محدود به حرم مطهر رضوي نخواهد بود. اين شهر به دليل موقعيت جغرافيايي و آب و هوايي كه دارد از باغ ها و پارك هاي زيبايي برخوردار است كه در كنار جاذبه هاي تاريخي و تفريحي آن را به يكي از قطب هاي مهم گردشگري در ايران تبديل كرده است به همين علت افراد زيادي به دنبال يافتن يك تور خوب براي سفر به شهر مقدس مشهد هستند. از آنجايي كه تور مشهد با هواپيما يكي از تورهاي راحت و سريع است در اين مطلب به معرفي اين تور و مزاياي آن مي پردازيم.

تور مشهد با هواپيما

تور مشهد با هواپيما يكي از تورهاي پرطرفداري است كه به سبب مزايا و محاسني كه دارد بيشتر از ساير تورها مورد توجه قرار مي گيرد. شما مي توانيد تور مشهد با هواپيما را به دو روش و از طريق بليط هاي سيستمي و چارتري تهيه كنيد. هر كدام از اين بليط ها مزايا و معايب خاص خود را دارند. اگر براي تهيه تور مشهد با هواپيما از بليط هاي سيستمي استفاده كنيد مي توانيد از امكان كنسل كردن بليط بهره مند شويد اما بليط هاي چارتري اين قابليت را ندارند. با استفاده از تور مشهد با هواپيما از خدمات مختلفي مانند استقبال فرودگاهي و يا سرويس زيارت هم بهره مند مي شويد. اگر كيفيت تور براي شما اهميت دارد مي توانيد در بين تورهاي مختلف بهترين و به صرفه ترين آن را براي خود انتخاب كنيد.

آب و هواي مشهد

براي رزرو تور مشهد با هواپيما بايد موارد متعددي را در نظر گرفت كه يكي از اين نكات بررسي شرايط آب و هوايي مشهد در زمان سفر شما است. به همين علت در اين قسمت به بررسي آب و هواي شهر مشهد مي پردازيم تا با آگاهي كامل از تور مشهد استفاده كنيد. مشهد از آب و هواي نسبتا خشكي برخوردار است. البته شرايط آب و هوايي در فصل هاي مختلف كاملا متفاوت است و از الگوي خاصي پيروي مي كند. زمستان ها در شهر مشهد شاهد آب و هوايي سرد و خشك خواهيد بود كه ميزان سردي هوا در شب ها بيشتر هم مي شود در حالي كه تابستان از آب و هواي گرم و خشكي برخوردار است.

بهترين زمان براي تور مشهد با هواپيما

شهر مشهد بدون توجه به شرايط آب و هوايي در اكثر فصل هاي سال گردشگران زيادي را در خود جاي مي دهد. اما اگر براي تور مشهد با هواپيما به دنبال يك فصل مناسب هستيد بهتر است در اين باره اطلاعات كاملي داشته باشيد. بهترين فصل ها براي رزرو تور مشهد با هواپيما فصل هاي پاييز و بهار هستند كه آب و هواي مطلوبي دارند و تجمع مسافران نيز كمتر است. فصل تابستان يكي از شلوغ ترين فصل ها براي سفر به مشهد است كه معمولا با بيشترين تعداد گردشگران مواجه مي شويد. هرچند اين فصل آب و هواي گرمي دارد و روزها با تابش شديد آفتاب مواجه مي شويد. با وجود اين شهر مشهد در تمام فصل هاي سال ميزبان شما خواهد بود و مي توانيد متناسب با شرايط خود از بهترين تور مشهد با هواپيما استفاده كنيد.

نوع هتل ها در تور مشهد با هواپيما

يكي از نكات مهم براي رزرو تور مشهد با هواپيما انتخاب يك محل اقامت خوب و با كيفيت است. مشهد به دليل توريستي بودن آن داراي اقامتگاه ها و هتل هاي مختلفي است اما براي انتخاب يك محل اقامت خوب بايد فاكتورهاي مختلفي مانند نزديكي به حرم، فاصله تا مراكز خريد و جاذبه هاي گردشگري را در نظر گرفت. قطعا اين موضوع بايد با توجه به اولويت بندي هاي شما صورت گيرد. در شهر مشهد هتل آپارتمان هاي مختلفي وجود دارد كه متناسب با امكانات و خدماتي كه دارند در بين هتل هاي 1 تا 5 ستاره قرار مي گيرند. در ادامه به معرفي برخي از هتل هاي محبوب در تور مشهد با هواپيما مي پردازيم تا در زمان سفر خود از اين اطلاعات استفاده كنيد.

هتل قصر طلايي

يكي از هتل هاي بي نظير و با كيفيت در تور مشهد هتل قصر طلايي است كه در بين هتل هاي 5 ستاره شهر قرار گرفته است و خدمات منحصر به فردي دارد. هتل هاي 5 ستاره نظير هتل قصر طلايي با امكاناتي مانند روم سرويس، اينترنت رايگان، اتاق هاي چند تخته، پاركينگ رايگان، استقبال فرودگاهي و پرسنل مجرب از مهمانان خود پذيرايي مي كنند. اتاق هاي اين هتل بسيار مجهز است و داراي امكاناتي نظير مبلمان، تخت، اينترنت، تلويزيون صفحه تخت و حمام خصوصي هستند. اين هتل يكي از بهترين هتل هاي مشهد است كه مي تواند به عنوان اقامتگاه شما در تور مشهد با هواپيما مورد استفاده قرار گيرد. ضمنا اين هتل موقعيت خوبي دارد و به حرم مطهر و جاذبه هاي گردشگري نزديك است.

هتل ايران مشهد

يكي ديگر از هتل هاي باسابقه و با كيفيت شهر مشهد هتل ايران مشهد است كه از امكانات و خدمات بسيار خوبي برخوردار است. هتل ايران مشهد در نزديكي حرم مطهر رضوي قرار گرفته است و براي زيارت بسيار مناسب است. حتي كساني كه به دنبال يك هتل با موقعيت خوب براي دسترسي به مراكز خريد و جاذبه هاي گردشگري هستند نيز مي توانند در اين هتل اقامت كنند. اتاق هاي هتل ايران مشهد بسيار مجهز هستند و با دكوراسيون زيبايي كه دارند بهترين اقامت را براي شما ايجاد مي كنند. كارمندان مجرب و صبور اين هتل در طول اقامت شما تمام اطلاعات و نكات لازم براي يك سفر خوب را به شما يادآوري مي كنند.

هتل مجلل درويشي

احتمالا نام هتل درويشي را زياد شنيده باشيد. هتل مجلل درويشي يكي از هتل هاي بسيار با سابقه در مشهد است كه اكثر مسافران در تور لحظه آخري مشهد با هواپيما اين هتل را براي اقامت خود انتخاب مي كنند. هتل درويشي در بين هتل هاي 5 ستاره و لوكس شهر قرار دارد و با امكاناتي بي نظير از مسافران پذيرايي مي كند. اين هتل داراي استخر، رستوران، كافي شاپ، لاندري، اينترنت رايگان، صندوق امانات و ساير امكانات رفاهي ديگر است كه در طول اقامت شما بهترين كيفيت از اين خدمات را در اختيار شما قرار مي دهد. برخي از اتاق هاي هتل درويشي به صورت كاملا وي آي پي است و داراي امكاناتي نظير پنت هوس و سونا هستند. شما مي توانيد متناسب با نياز خود در بين تنوع بالاي اتاق هاي اين هتل بهترين اتاق را براي خود انتخاب كنيد. اين هتل فاصله كمي تا حرم دارد و به راحتي مي توانيد براي زيارت هاي روزانه خود اقدام كنيد.

ررزو هتل

مهمترين جاذبه هاي گردشگري در تور مشهد با هواپيما

يكي از هيجان انگيزترين قسمت ها در تور ارزان مشهد با هواپيما پيدا كردن بهترين جاذبه هاي گردشگري اين شهر است. شهر مشهد علاوه بر حرم مطهر رضوي داراي جاذبه هاي تاريخي و طبيعي مختلفي است كه هر كدام از آنها از محبوبيت خاصي برخوردار هستند. داشتن اين جاذبه ها در كنار حرم امام رضا (ع) باعث شده است تا مشهد به يكي از قطب هاي گردشگري مهم تبديل شود. با ما همراه باشيد تا شما را با مهمترين جاذبه هاي شهر مشهد آشنا كنيم تا در زمان سفر خود از اين اطلاعات استفاده كنيد.

پارك طبيعي هفت حوض

يكي از ديدني هاي شهر مشهد پارك طبيعي هفت حوض است كه به سبب زيبايي بي نظيري كه دارد به يكي از جاذبه هاي طبيعي اين شهر تبديل شده است. اين پارك در بين كوه ها قرار گرفته است و فاصله نسبتا كمي با شهر دارد و به راحتي مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد. در سفر به مشهد حتما در بين جاذبه هاي مختلف از اين پارك نيز ديدن كنيد.

  • كوهسنگي

احتمالا درباره مجموعه كوهسنگي زياد شنيده باشيد. كوهسنگي يكي از مناطق جذاب و زيباي شهر مشهد است كه از مجموعه هاي بزرگ تفريحي اين شهر به شمار مي رود. مجموعه كوهسنگي نيز از موقعيت خوبي برخوردار است و به راحتي مي توانيد به آن دسترسي پيدا كنيد. قرار گرفتن اين مجموعه در دامنه كوه و تركيب آن با درخت ها و پوشش هاي گياهي در كنار حوض هاي زيباي آب باعث شده به يكي مناطق بكر و ديدني تبديل شود. اگر به مشهد سفر كرديد حتما در بين جاذبه هاي گردشگري مشهد از اين جاذبه هم ديدن كنيد.

  • مقبره فردوسي

يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري بزرگ شهر مشهد مقبره فردوسي است كه در بين جاذبه هاي مهم و پربازديد اين شهر قرار گرفته است. در اين مقبره مي توانيد با معماري هاي مختلفي از زمان هخامنشيان روبرو شويد. فردوسي از شاعران و حماسه سرايان ايران است كه از چهره هاي ماندگار ادبيات به شمار مي رود. مقبره اين شاعر بزرگ از بناهاي تاريخي و بزرگي است كه ديدن آن به هر گردشگري توصيه مي شود. اگر به مشهد سفر كرديد حتما از مقبره فردوسي نيز ديدن كنيد. ساير جاذبه هاي ديدني مشهد شامل آرامگاه شيخ بهايي، گنبد سبز، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه افشار و پارك وكيل آباد هستند.

فرهنگ غذايي در شهر مشهد

يكي از قسمت هاي مهم در سفر به هر شهر شناخت فرهنگ غذايي و آشنايي با بهترين و معروف ترين غذاهاي آن است. مشهد يكي از شهرهاي بي نظيري است كه داراي تنوع بالايي از غذاهاي سنتي و محلي گوناگون است. اگر به مشهد سفر كرديد حتما غذاها و شيريني هاي مختلف اين شهر را بشناسيد و آنها را امتحان كنيد. در اين مطلب قصد داريم شما را با چند نمونه از غذاهاي محبوب مشهدي آشنا كنيم.

  • كباب شيشليك شانديز

كباب شيشليك يكي از غذاهاي لوكس و خوشمزه اي است كه در مشهد مي توانيد در رستوران هاي مختلفي آن را تهيه كنيد. اين غذا در اكثر شهرهاي ايران پخته مي شود اما در مشهد به شيوه اي متفاوت و لذيذ طبخ مي شود. اين غذا طرفداران زيادي دارد و در بين غذاهاي سنتي و محلي مشهدي از جايگاه بسيار ويژه اي برخوردار است. براي تهيه شيشليك از راسته گوسفند استفاده مي شود و آشپزان ماهر آن را به شيوه اي كاملا حرفه اي و لذيذ تهيه مي كنند. شيشليك همانطور كه از نام آن پيداست از 6 تكه گوشت كبابي تشكيل شده است و ظاهر بسيار جذابي دارد. اگر به مشهد سفر كرديد حتما شيشليك محبوب اين شهر را تست كنيد.

  • شله مشهدي

شله مشهدي بسيار محبوب است و به عنوان غذاي محلي مشهدي ها شناخته مي شود. اين غذاي سنتي كه به سبب تركيبات مقوي آن از ارزش غذايي بالايي برخوردار است به يك غذاي پركاربرد در بين مشهدي ها تبديل شده است. اين غذا معمولا به عنوان غذاي اصلي براي نذري ها و در ماه هاي خاص سال مورد استفاده قرار مي گيرد. قدمت شله مشهدي به زمان قاجار مي رسد و در مشهد به عنوان يكي از غذاهاي اصلي شناخته مي شود. شله مشهدي نوعي آش است كه به روش هاي مختلفي طبخ مي شود و مورد استفاده قرار مي گيرد. مي توانيد در زمان سفر به مشهد حتما اين غذاي خوشمزه را در رستوران هاي مختلف تهيه كنيد.

  • ديگچه مشهدي

ديگچه مشهدي يك دسر لذيذ و خوشمزه است كه ظاهري شبيه به شير برنج دارد. اين دسر نيز در ماه هاي خاصي مانند ايام محرم و يا ماه رمضان به عنوان نذري تهيه مي شود. براي پخت ديگچه مشهدي از برنج، زعفران، گلاب، شكر و كره استفاده مي شود. اين دسر شيرين است و به عنوان پيش غذا پيشنهاد خوبي است. در سفر به مشهد حتما ديگچه مشهدي را امتحان كنيد.

  • رشته پلو

يكي ديگر از غذاهاي خوشمزه در مشهد رشته پلو است كه در بين غذاهاي محبوب مشهدي ها قرار مي گيرد. البته اين غذا نه تنها در مشهد بلكه در اكثر شهرهاي ايران طبخ مي شود. مشهدي ها معمولا رشته پلو را در كنار گوشت، پيازداغ و كشمش تهيه مي كنند و در روزهاي خاصي مانند جشن ها به عنوان غذاي اصلي مورد استفاده قرار مي دهند.

تور مسافرتي مشهد

مراكز خريد در تور مشهد با هواپيما

قطعا يكي از قسمت هاي جذاب در سفر خريد كردن است. براي يك خريد مناسب ابتدا بايد مراكز خريد مختلف را در هر شهر بشناسيد. از آنجايي كه مشهد يكي از شهرهاي گردشگري و بزرگ ايران است مراكز خريد متنوعي دارد. يكي از اين مراكز خريد بازار رضا است كه در نزديكي حرم قرار گرفته و براي تهيه سوغات مشهد پيشنهاد بسيار خوبي است. اما اگر به دنبال كالاهاي لوكس و فروشگاه هاي مختلف هستيد مي توانيد به مراكز خريد ديگر مانند مجتمع تجاري الماس شرق، مجتمع تجاري وصال، مجتمع تجاري پروما، مجتمع تجاري آلتون، مجتمع تجاري زيست خاور و مجتمع تجاري كاسپين مد مراجعه كنيد.

نرخ تور مشهد با هواپيما

همانطور كه مي دانيد اين روزها تورهاي مختلفي براي سفر به مشهد در نظر گرفته مي شوند. يكي از اين تورها تور مشهد با هواپيما است كه نرخ متفاوتي از ساير تورها دارند. قيمت تور مشهد به عوامل مختلفي بستگي دارد كه يكي از اين عوامل تعداد روزهاي اقامت شما در شهر مشهد است مسلما هر چقدر بازه زماني اقامت شما بيشتر باشد هزينه تور نيز بيشتر است. يكي ديگر از اين عوامل زمان سفر شما است زماني كه تور خود را در مناسبت هاي خاص مانند ايام عيد و يا مراسمات مذهبي انتخاب كنيد قطعا هزينه سفر بيشتر مي شود. مناسب هاي خاص و فصل هاي پر گردشگر معمولا شلوغ ترين زمان ها براي سفر به مشهد هستند كه به آن زمان پيك گفته مي شود، يعني زماني كه تعداد گردشگران و مسافران به ماكزيمم مقدار خود مي رسد. چون در اين زمان تقاضا براي اتاق زياد است مسلما سخت تر مي توان براي خود يك تور مناسب تهيه كرد. اين عامل سبب مي شود قيمت ها در مقايسه با ساير زمان ها افزايش پيدا كنند. اگر قصد رزرو تور مشهد با هواپيما را داشتيد بهتر است درباره شرايط و اقامت خود اطلاعات لازم را كسب كنيد تا بتوانيد يك تور مناسب با بودجه خود تهيه كنيد. در نظر داشته باشيد كه نوع بليط هواپيما ي شما و همچنين ايرلايني كه سفر را انجام مي دهد نيز در قيمت تور شما به مشهد تاثيرگذار خواهد بود.

مهمترين عوامل در كيفيت تور مشهد با هواپيما

عوامل مختلفي بر كيفيت تور مشهد با هواپيما تاثير دارند. انتخاب و رزرو هتل خوب از جمله عواملي است كه مي تواند تا حدي كيفيت سفر شما را تضمين كند. اگر محل اقامت شما استاندارد كافي را نداشته باشد شما در طول سفر احساس راحتي نخواهيد كرد. نوع ايرلايني كه براي تور شما در نظر گرفته مي شود از ديگر عواملي است كه مي تواند بر كيفيت تور شما تاثير بگذارد.


اگر قصد داشتيد به مشهد سفر كنيد حتما اين مطلب را مطالعه كنيد تا با اطلاعات مهمي در زمينه تور مشهد با هواپيما آشنا شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.