هتل هاي بين المللي كيش

دلتابان، ارائه دهنده انواع تور هاي داخلي

هتل هاي بين المللي كيش

۴۱ بازديد

سفر به كيش;

جزيره كيش يكي از زيباترين جزاير كشورمان است، كه يكي از جزاير استان هرمزگان و در خليج فارس قرار دارد. در اين مقاله اطلاعات كاملي در مورد جزيره كيش و قيمت تور; كيش و هتلهاي كيش را در اختيارتان قرار خواهيم داد.

اگر قصد سفر به كيش را داريد بهتر است پيش از سفر اطلاعاتي را در مورد جاذبه هاي گردشگري، هتل ها، تفريحات جزيره و قيمت تور كيش و بهترين زمان سفر به كيش را به دست آوريد. تا از سفر به اين جزيره زيبا لذت ببريد. با تمام ويژگي هايي كه اين جزيره زيبا دارد، قيمت تور كيش و سفر به آن كاملا مقرون به صرفه است.;

تور كيش

آب و هواي كيش;

جزيره كيش در مناطق گرم و خشك قرار دارد و فصل تابستان طولاني و داغ و فصل زمستان كوتاه و متعادلي را دارد. و به خاطر جزيره بودن آن آب و هواي شرجي دارد. در فصول گرم سال گاهي اوقات رطوبت هوا به 100 درصد مي رسد اما اين موضوع در فصل زمستان اصلا محسوس نيست.

بهترين زمان سفر به كيش;

بهترين زمان سفر به كيش از نظر آب و هوا فصل پاييز و زمستان است، از آبان ماه تا اسفند، جزيره كيش آب و هواي خوب و متعادلي دارد و گاها دريا مواج است ، شبهاي سردي دارد. كه البته از نظر قيمتي نيز قيمت تور كيش بسته به فصول مختلف سال متفاوت است. نكته مهم اينكه فصل تاثير مهمي بر قيمت تورمسافرتي كيش دارد. براي سفر به جزيره كيش تورهاي متنوعي وجود دارد و همه اين موارد را بسته به بودجه خود مي توانيد تنظيم كنيد.;

http://share.deltaban.com/image/deltaban_kish_tour_price_003.jpg

تور كيش;

قيمت تور كيش بسته به نوع هتل از هتل 5 ستاره تا هتل 1 ستاره متفاوت است. بخش صبحانه معمولا در تمام تورهاي كيش و هتلها وجود دارد، اما انتخاب گزينه هاي نهار يا شام در قيمت تور كيش باز هم لحاظ خواهد شد. البته انتخاب تعداد روز و شبهاي اقامت در كيش هم در قيمت تور كيش موثر است و نكته ديگر نوع بليط;هواپيما; است.كه نوع بليط فرست كلاس (first class) يا اكونومي (economy) باشد نيز در قيمت تور كيش لحاظ مي شود،;

مناسبترين قيمت تور كيش و زمان سفر;

بهترين زمان سفر به كيش از لحاظ آب و هوايي فصل پاييز و زمستان است ولي بايد در نظر داشته باشيد، قيمت تور كيش در اين فصول به مراتب گرانتر مي شود. چون جزيره پذيراي گردشگران زيادي است.

در فصل گرم سال كه همان تابستان است و از تير تا شهريور ادامه دارد، قيمت تور كيش كاهش قابل ملاحظه اي دارد و معمولا در اين فصل از سمت هتلها، جشنواره هايي براي تخفيف در نظر گرفته مي شود. و گاهي اوقات در فصل گرم سال هزينه سفر و قيمت تور كيش از يك سوم تا نصف كاهش پيدا مي كند. كه اگر با گرماي هوا مشكلي نداشته باشيد، اين موضوع يك پيشنهاد اقتصادي عالي براي سفر است كه قيمت تور كيش مناسبتر است و تعداد روزهاي اقامت بيشتر و هتلهاي بهتري در انتظار است.;

قيمت تور كيش

در نهايت اينكه قيمت تور كيش بسته به آب و هوا و تعداد روزهاي اقامت و آيتم هاي درخواستي متفاوت است.

هتلهاي جزيره كيش;

جزيره كيش هتلهاي زيادي دارد و از هتلهاي پنج ستاره تا هتلهاي يك ستاره تقريبا تمام افراد با تمام سليقه ها و بودجه ها را شامل مي شود.

هتلهاي 5 ستاره جزيره كيش

هتل ترنج;

هتل ترنج كيش معروفترين و لوكس ترين هتل جزيره است كه در سال 1394 به بهره برداري رسيد. پروژه اين هتل در اصل داراي دو بخش مي باشد، قسمت اول: هتل پنج ستاره بر روي آب و بخش دوم آن هتل پنج ستاره ساحلي است. طرح هتل روي آب براي اولين بار است كه ;در خاورميانه اجرا مي شود و براي نخستين بار در جزيره كيش با نمايي از ترنج يا همان بته جقه يك نماد اصيل ايراني بر روي درياي خليج فارس ساخته شده است. اتاق هاي اين هتل داراي سوئيت اختصاصي هستند و از كف شيشه اي اتاق ها مي توان دريا را مشاهده كرد.

هزينه اقامت در اين هتل از شبي يك ميليون تومان شروع مي شود و تا قيمت 5 ميليون تومان مي رسد.

هتل بزرگ داريوش;

هتل داريوش كيش; يكي ديگر از لوكس ترين هتلهاي جزيره كيش است و بيشترين شهرت آن به سبب معماري بي نظير و فوق العاده آن است و از منحصر به فردترين و خاصترين هتل هاي جنوب كشور محسوب مي شود. معماري اين هتل برگرفته از معماري سنتي ايران باستان و عظمت تخت جمشيد مي باشد و يادآور تاريخ كهن ايران است. امكانات اين هتل همچون استخر اختصاصي, ماساژ تايلندي, پينگ پنگ, ;سالن بدنسازي, زمين تنيس, دوچرخه, سالن بيليارد, قايق سواري , گردشگري مي باشد.;

هتل مارينا;

هتل لوكس مارينا پارك با يك فضاي سبز بزرگ اختصاصي در كنار برج هاي دوقلو كيش قرار دارد. از ويژگي هاي آن فضاي مشرف به دريا است و امكانات اختصاصي همچون استخر، ماساژ تايلندي، ساحل ماسه اي و اسكله اختصاصي با قايق مي باشد.;

از ديگر هتلهاي لوكس و 5 ستاره جزيره كيش مي توان به

هتل پارميس، هتل ايران، هتل شايان، هتل كوروش، هتل ويدا را ذكر كرد، هر كدام از اين هتلها امكانات اختصاصي همچون استخر و سالن هاي ورزشي دارند.

هتلهاي 4 ستاره جزيره كيش;

هتل سورينت مريم

جزو گروه هتل هاي سورينت است، كه هدف آن ارتقاء كيفيت در صنعت هتلداري مي باشد و در تلاش است بر اساس استانداردهاي جهاني عمل كند.

ويژگي خوب اين هتل فاصله كم آن تا ساحل و اسكله تفريحي است، نزديكي به تالار شهر و مراكز خريدي همچون ;بازار مرواريد، ونوس، بازارهاي پرديس يك و دو و ساير مراكز تجاري جزيره مي باشد. از ديگر امكانات اين هتل استخر اختصاصي، آرايشگاه و سالن ماساژ و..است.

هتل فلامينگو

هتل فلامينگو كيش يك هتلي لوكس كه به خاطر طراحي زيباي آن ;به شكل دلفين معروف است، اين هتل در قلب جزيره كيش و در بلوار دريا واقع شده است. از ديگر ويژگي هاي آن نزديكي به مراكز خريد سطح شهر و مراكز تفريحي و همچنين اسكله تفريحي كيش مي باشد.;

ديگر هتلهاي چهار ستاره شامل: هتل سورينت صدف، هتل سارا، هتل پارميدا، هتل آريان و هتل آراميس مي باشد. تمامي اين هتل ها امكاناتي همچون استخر و سالن ورزشي و... را دارا مي باشند.

هتلهاي 3 ستاره جزيره كيش;

هتل گاردنيا

يكي ديگر از هتلهاي خوب و باكيفيت در نوع خود مي باشد و امكانات اختصاصي همچون ترانسفر فرودگاهي، بازديد از جزيره كيش، بندرگاه و مراكز خريد و ... را دارد.

هتل گراند

در اين رسته جزو هتل هاي خوب و با كيفيت محسوب مي شود و امكاناتي همچون ترانسفر و گشت شهري و جكوزي، كافي نت و غيره را دارد.

هتل ارم

يكي از بزرگترين هتلهاي جزيره كيش است كه بيشتر اتاقهاي آن مشرف به دريا مي باشد، سوئيت هاي آن در محوطه فضاي سبز و نخلستان مي باشد. از امكانات اين هتل بزرگ مي توان؛ دو استخر اختصاصي، سونا، فروشگاه، رستوران هاي ايراني و خارجي، كافي شاپ، مركز خريد، تالار و ... را نام برد

ديگر هتلهاي 3 ستاره جزيره كيش: هتل هليا، هتل لوتوس، هتل كوثر، هتل سيمرغ، هتل سان رايز، هتل جام جم، هتل تعطيلات، هتل تاپ رز، هتل پارسيان، هتل پارس نيك، هتل آنا، هتل آفتاب شرق، هتل آرامش هستند.

هتلهاي 2 ستاره جزيره كيش

هتل آرا

جزو قديمي ترين هتلهاي جزيره كيش مي باشد و از ويژگي هاي آن: نزديكي به مراكز خريد، دريا و اسكله تفريحي مي باشد.

هتل آبادگران

موقعيت مكاني اين هتل دقيقا كنار اسكله تفريحي جزيره و پيست دوچرخه سواري و در مجاورت رستوران ميرمهنا است.

ديگر هتلهاي دو ستاره: هتل ونوس، هتل گلديس، هتل قائم، هتل شباويز، هتل ستاره، هتل سالار، هتل دريا، هتل تماشا، هتل پانيذ مي باشد.

هتلهاي 1 ستاره جزيره كيش;

هتل ققنوس

در انتهاي بلوار دريا قرار دارد و بيشتر سوئيت هاي اين هتل 4 و 5 تخته مي باشد، مزاياي آن دسترسي آسان به دريا و اسكله تفريحي و پارك شهر و مراكز خريد است.

هتل خاتم

اين هتل در نوع خود جزو بهترين و تميزترين هتل ها محسوب مي شود و از ويژگي آن مجاورت در كنار بازار صفين يا همان بازار عربهاي كيش است.

ديگر هتلهاي تك ستاره جزيره كيش: هتل فارابي، هتل ديدار و هتل آسيا است.

انتخاب هتل;

در قسمت قبل تمام هتلهاي جزيره كيش را نام برديم و به برخي از ويژگي هاي آنها اشاره كرديم، انتخاب هتل يكي از آيتم هاي اصلي در قيمت تور كيش محسوب مي شود. براي عده اي از افراد هتل لوكس و امكانات جانبي آن اهميت زيادي دارد و از لحاظ قيمتي نيز محدوديتي ندارند، قطعا هتلهاي 5 ستاره بهترين گزينه براي آنها مي باشد و يا به مناسبتهاي خاص همچون ماه عسل مي توان يك سفر خاطره انگيز را در اين هتلهاي لوكس گذراند.

هتل هاي تور كيش

هزينه اقامت در هتل و قيمت تور كيش;

هزينه اقامت در هتل هاي پنج ستاره معمولا از شبي 1 ميليون شروع مي شود و بسته به نوع سوئيت و نوع هتل متفاوت است، مثلا هزينه اقامت در هتل ترنج تا شبي پنج ميليون هم مي رسد.هزينه اقامت در ديگر هتلها نيز دقيقا بسته به سوئيت و فصل سال متفاوت است. هتلهاي قيمت متوسط از شبي 700 هزار تومان شروع مي شود و هتلهاي ارزان قيمت از شبي 350 هزار تومان، كه تمام اين موارد در قيمت تور كيش تاثيرگذار است. مي توانيد با بررسي هتل ها و هزينه اقامت بودجه خود را هماهنگ كنيد.

اگر كيفيت هتل اهميت زيادي دارد، هتلهاي 3 و 4 ستاره كيش، كيفيت هاي عالي و امكانات جانبي كه دارند مي تواند رضايت بخش باشد.هتلهاي 1و 2 ستاره هم براي سفري ارزانتر در جزيره كيش مناسب است و يا اگر قصد سفر به اين جزيره زيبا را به صورت خانوادگي يا جمعي از دوستان داريد، مي توانيد از سوئيت هاي اين هتلها استفاده نماييد.

رستوران هاي كيش;

بسته به تور درخواستي هزينه غذا نيز محاسبه مي شود و مي توان، صبحانه نهار يا شام را درخواست داد، اما معمولا تمام تورها شامل صبحانه مي شوند. و براي ساير وعده هاي غذايي مي توان از رستوران هاي جزيره استفاده كرد. هزينه غذا را بايد جداي از قيمت تور كيش در بودجه خود بگنجانيد.

البته موضوع اينكه هزينه مواد غذايي در كيش بالاست، اما با تنوع و تعدد رستوران ها همه نوع غذا با قيمتهاي متفاوت در جزيره كيش موجود است. از رستوران ها و فست فودهايي كه هزينه هر پرس غذا از 15-20 هزار تومان است و تا رستوران هاي لوكسي همچون پديده و شانديز كيش و رستوران هاي دريايي كه هزينه هر پرس غذا در آنها به 100 هزار تومان مي رسد.

رستوران هاي كيش

مكان هاي ديدني كيش;

براي سفر به كيش حتما بخشي را براي تفريحات بايد در نظر بگيريد، بازديد از اماكن ديدني و تاريخي جزيره و همچنين تفريحات دريايي و ورزش هاي آبي و ساير تفريحات كه هر كدام به نوبه خود هيجان انگيز مي باشد.

جذابيت هاي گردشگري و تاريخي جزيره كيش شامل:

كشتي يوناني؛ كه يكي از نمادهاي اصلي جزيره كيش مي باشد.

بوستان آهوان كيش؛ كه در آن آهوها به صورت آزادانه در يك فضا زندگي مي كنند.

;خانه بوميان جزيره كيش؛ خانه اي با قدمت 200 سال و جلوه ي زندگي مردم جنوب را نشان مي دهد.

ديگر مكانهاي ديدني جزيره كيش: ساحل مرجان كيش، درخت سبز، شهر حريره كيش، شهر زيرزميني كاريز، اسكله تفريحي كيش، گذر هنرمندان، آب انبار، پارك ساحلي ميرمهنا، روستاي باغو، پارك ساحلي سيمرغ، پارك شهر، پارك دلفين ها، خانه اعياني و مجموعه آواي خليج فارس، اسكله تفريحي مي باشند.

تفريحات آبي و دريايي جزيره كيش

در هنگام سفر به كيش حتما تفريحات دريايي و ورزش هاي آبي را در برنامه سفر خود قرار دهيد، ورزش هاي آبي در هواي گرم كيش بسيار مفرح و هيجان انگيز است.

ورزشهاي آبي همچون :

غواصي، جت اسكي، پارك آبي روباز، چتر پاراسل، قايق سواري، كشتي هاي تفريحي، كشتي آكواريوم، اسكي روي آب، شاتل، بنانا،فلاي بورد، اسكوتر زير دريا ، پلاژ مخصوص بانوان و آقايان، پدل بورد، گشت دريايي مي باشند.

ديگر تفريحات و سرگرمي هاي جزيره كيش شامل:

بازديد از پارك دلفين ها و تماشاي رقص و بازي دلفين ها، به همراه بازديد از باغ پرندگان و آكواريوم، سافاري با ماشين لندكروز و قلعه وحشت، كارتينگ، آدرنالين با بانجي جامپينگ و پرواز بر فراز كيش با جايروكوپتر وسيله اي شبيه هليكوپتر ، دوچرخه سواري اطراف جزيره، كنسرت خوانندگان و گروههاي موسيقي خوب كشور كه هميشه در جزيره كيش برقرار است، جنگهاي شادي و خنده( اين جنگ ها چند ساعت همراه با خنده و شادي و موسيقي و برنامه هاي هيجان انگيز همراه است).

در اين سفر بازارهاي لوكس و سوغاتي را حتما بايد در نظر داشته باشيد، سوغاتي همچون صنايع دستي مردمان جنوب، خرما ، نقش حنا، شكلات ها و قهوه هاي خارجي كه از خريد آن پشيمان نمي شويد.

در سفر كيش بايد كمي دست و دلباز باشيد، چون اكثر تفريحات و بازديد ها هزينه اي را در بر دارد، اما در نهايت يك سفر خاطر انگيز و مهيج براي شما در ذهنتان مي ماند.

هزينه تور كيش

هزينه حمل و نقل در كيش;

موضوع ديگري كه بايد جداي از قيمت تور كيش در سفر خود در نظر بگيريد، هزينه حمل و نقل است. براي بازديد از اطراف جزيره و استفاده از تفريحات حتما بايد از وسايل حمل و نقل عمومي جزيره استفاده كنيد و يا اينكه مي توانيد به راحتي ماشين اجاره كنيد.

كرايه تاكسي در كيش گران است، اما خوبي ديگر تاكسي ها در كيش اينست كه اجازه ندارند قيمتي سواي از نرخ مصوب از مسافر دريافت كنند. كرايه هر مسير در كيش كاملا مشخص و تعيين شده است. مثلا از فرودگاه به هر بخش از جزيره كيش كه بخواهيد برويد و هر تعداد نفرات قيمت آن حدود 20 هزار تومان است و بالعكس آن. اين موضوع براي تاكسي هاي دربستي كه در جزيره تردد مي كنند وجود دارد. اما براي تاكسي هاي كورسي و ميني بوس ها قيمت ها متفاوت است.

اجاره ماشين هم قوانين به نسبت سختگيرانه اي دارد، اما براي راحتي در حمل و نقل اين موضوع ارزشمند است و مي توانيد يك خودرو را براي 24 ساعت كامل اجاره كنيد. و اجاره خودرو بسته به مدل آن متفاوت مي باشد.

قيمت تور كيش;;

;تا اينجا با بخشي از جزيره كيش، امكانات و تفريحات و هزينه هاي آن آشنا شديد. قيمت تور كيش بسته به تمام اين موارد متغير است و آژانس مسافرتي برخي از اين آيتم ها را براي شما در قيمت تور كيش لحاظ خواهد كرد و همانطور كه گفتيم قيمتها بسته به فصل گرم و سرد سال، نوع هتل، ترانسفر، غذا، بليط هواپيما چارتر;و نوع رفت و آمد متفاوت است. همين موضوع باعث شده كه جزيره كيش به يكي از محبوبترين مكانها براي گردشگري قشرهاي مختلف افراد محسوب شود.

اما در اين ميان بايد هزينه تفريحات را هم مد نظر داشته باشيد. بعضي از گشت هاي جزيره; قيمتهاي مناسبي دارند. اما هزينه ورودي كه برخي مكانها دارند نيز بايد در نظر گرفته شود. تفريحات دريايي مثل قايق ها و كشتي هاي تفريحي قيمت هاي مناسبي دارند و زمان طولاني تري نيز مي توان سرگرم بود، اما برخي تفريحات همچون سافاري و جت اسكي و ورزش هاي دريايي هيجان بيشتر، زمان كوتاهتر و قيمت بيشتري دارند.;

قيمت تور كيش

هزينه رفت آمد و انتخاب تاكسي، ميني بوس يا اجاره خودرو، هزينه غذا بسته به نوع رستوران و هزينه ورود و خروج به جزيره كه باز هم بستگي به انتخاب افراد دارد در قيمت تور كيش در آژانس هاي مسافرتي تاثير چنداني ندارد. اما در هزينه تفريحات و لذت گشت و گذار در جزيره تاثير بسزايي دارد. فصلهاي شلوغ سال مثل فصل ;زمستان، تعطيلات عيد نوروز، تعطيلات و مناسبتهاي خاص در فصل پاييز و زمستان از ديگر عوامل تاثير گذار بر قيمت تور كيش مي باشد.; ; ;;

قيمت تور كيش معمولا در اكثر آژانس ها يكسان است و بهترين گزينه رزرو تور از طريق آژانس هاي مسافرتي مي باشد، كه از اين طريق امكاناتي همچون ترانسفر و تخفيفاتي كه در قيمت پروازها و هتل ها وجود دارد را مي توان استفاده كرد.

براي خريد بليط ماهان پرواز كيش ميتوانيد به سايت دلتابان مراجعه نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.